wtorek, 2 grudnia 2014

Rozwiązanie Konkursu

   Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, które pojawiły się pod konkursowym postem.
Poniżej lista osób, które dostają nagrody. Proszę wszystkich wygranych o podanie  na e-mail whiteconceptshirt@gmail.com 
adresu pocztowego do ich wysyłki, a tych co wygrali koszule: o podanie wzrostu i rozmiaru kołnierzyka. Przypominam, że wszystkie dane osobowe, które zostaną mi przekazane są chronione ustawą, i nie będą wykorzystane do innych celów oprócz wysyłki nagród w konkursie.
Wszystkie Wasze komentarze sprawiły mi ogromną radość, dlatego proszę o jeszcze. Komentujcie posty, które Was zaciekawią, bo to jest największa przyjemność blogowania-mieć kontakt z czytelnikami mojej stronki. Każda Wasza opinia i spostrzeżenie są dla mnie zawsze ważne i ciekawią mnie. 
Pozdrawiam serdecznie i czekam na Was w następnych postach. Beata

Koszule wygrali:
1. Julita Rojek
2. Katarzyna Kołbuś
3. Barbara K. 
4. Sylwester Malik
5. Marcin Grabia

Krawaty są dla:
1. Piotr Malik
2. Jakub Wiśniewski
3. Aurora
4. Maria
5. Barbara K.

Spinki idą do:
1. Barbara K.
2. Beata Malik
3. Daniel L
4. Marcin Grabia
5. Aurora
 

      

4 komentarze: