wtorek, 7 października 2014

Blogostan i nominacja do Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Awards, za co dziękuję Beacie z VADEMECUM BLOGERA:)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.

blog nagroda konkurs nominacja moda meska

     
Cieszę się, że mój blog został zauważony przez blogerkę z takim dorobkiem i doświadczeniem. 
Jestem zobowiązana do odpowiedzi na zadane przez Nią pytania, jak i do przedstawiania jedenastu innych blogów, które czytam i rekomenduję. Zabawa jest świetną możliwością nawiązywania kontaktów w blogosferze, a ja sądzę, że to sprawa istotna dla każdego e-wyznawcy, oddanego blogowaniu.


Odpowiadam na pytania:   

1. Jak zaczęła się Twoje przygoda z blogowaniem?
Zawsze chciałam pisać, a gwoździem do bloga była książka Kominka BLOG. To on jest temu winien:) Wg. mnie jest to bez wątpienia mężczyzna o nieprzeciętnej inteligencji, a Jego książkę połknęłam w dwa popołudnia. 


foto  autor book blogosfera blogowanie hobby read


2. Czego dzięki niej się nauczyłaś? Co Ci to daje?
Cały czas się uczę, cieszę się także, że mogę dzielić się wiedzą z zakresu, który mnie interesuje czyli modą, szczególnie męską.
Mój blog powstał z potrzeby pisania porad i opowiadania o zjawiskach jakie się dzieją w modzie męskiej. Myślę, że polski mężczyzna jest na etapie czerpania z mody pełnymi garściami, bez obawy, że zostanie wyśmiany i osądzony. Na mojej stronce piszę o formalu jak i o kreacji . A stylizacja daje wielką moc.
Wierzcie mi, można z ciapciucha zrobić naprawdę atrakcyjnego faceta:)
Poznaje też nowych, fajnych ludzi z blogosfery:)

3. Jedna porada dla zaczynających pisanie bloga.
Jasna wizja konceptu i systematyka. Nie obawiajcie się też problemów technicznych z blogowaniem, dzięki takim blogom jak Vademecum Blogera możecie się dowiadywać na bieżąco jak coś wykonać, zrobić jak zadziałać. Bo w blogach najfajniejsze jest to, że ludzie swoją wiedzą się dzielą.

4. Twoja pasja.
Moda, sztuka, design kultura, kreacja...troszkę dużo tego:)
Zawsze tak było, ze sztuki można czerpać całymi garściami. Obecnie doszłam do wniosku, że gender to naturalna ludzka potrzeba czerpania wciąż nowych inspiracji. Po czasie sięgania do przeszłych epok, eklektycznego mieszania  niemalże każdej estetyki z każdą, przyszły czasy na czerpanie od siebie nawzajem -mężczyzna od kobiety i odwrotnie. Dla mnie to tylko znacznik czasów.

5. Kawa czy herbata?
Kawa, tyle żeby krew była brązowa:) Piję średnio 6 filiżanek dziennie:) A potem się dziwię że nie mogę zasnąć.

free time zainteresowania blogowanie
6. Masło czy margaryna?
Wybieram masło, zdrowo i smacznie:)

7. Twój ulubiony kolor.
Wszystkie! Jestem na kolory nieustająco zachłanna. Mam nawet osobistą teorię koloru. Otóż wg. mnie kolor a właściwie jego odcień ma płeć. Są brązy damskie i męskie, są babskie róże i męskie zielenie. wszystko zależy od odcienia, temperatury, barwy itp. Długo by można na ten temat pisać. Niektóre kolory mają swoją historię, niektóre barwy są zarezerwowane dla niektórych branż. Z całą pewnością kolory wpływają na nasz nastrój, na mój na pewno.


8. Twoja ulubiona pora roku.
słoneczna:) Ciągnie mnie do słonecznych zakątków świata, bo kolor i pejzaż słońcem malowany jest energetyczny i pozytywny. Lubię latem Grecję a słoneczną zimą Tatry. Nie ma zasady:)


9. Twoja ulubiona piosenka.
na ten moment:

10. Marzy mi się ...
Napisanie książki. Mam, gdzieś od dwudziestego roku mojego życia przemyślane  do niej pierwsze zdanie. Podobno po tym poznaje się dobrego pisarza, po pierwszym zdaniu w książce...ale go nie zdradzę na razie, ponieważ nie mam dalszego ciągu, chwilowo:)




11. Nie mogłabym żyć bez...     
Książek i kawy. Jestem po przeczytaniu "Szmaragdowej Tablicy" autorstwa Carli Montero /przeczytaj jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś o grabieży dzieł sztuki przez Niemców podczas II Wojny Światowej/ a przed "Radiotą" Marka Niedźwieckiego. Noszę się z zamiarem recenzji na moim blogu, książek, które chcę Wam polecić. Czas pokaże. 


proza designers books biografia kofeina
   























Podaję listę 11 blogów, które nominuję do Liebster Aword.

Blogi, które zwróciły moją uwagę to naprawdę fajni blogerzy.
Takie miejsca lubię, pod słowami i obrazkami czuć sympatycznego, pełnego dobrej energii człowieka:)
Czytam, polecam i nominuję do Liebster Award /kolejność przypadkowa/:

1. meninjackets.blogspot.com
2. secondhanddandy.pl
3. onedayonetie.blogspot.com
4. kumiko.pl
5. calyja.pl
6. pamietnikabsurdalny.blogspot.com
7. my-full-house.com
8. szafapoli.blog.pl
9. misinogirl.blogspot.com
10.kawatopodstawa.pl
11.meskie-buty.com.pl


Pytania-zagadnienia do blogerów nominowanych przeze mnie:

  1. 1. Ukochane miejsce na świecie.
  2. 2. Ulubiony projektant lub designer.
  3. 3. Twój autorytet.
  4. 4. Rzecz, z którą nie potrafisz się rozstać.
  5. 5. Słowa które ciągle powtarzasz...
  6. 6. Myśl, która Cię prześladuje...
  7. 7. Tabu, którego nie chciałbyś głębiej poruszać.
  8. 8. Co najlepiej Cię wycisza i uspokaja?
  9. 9. Ulubiony dzień tygodnia, dlaczego ten?
  10. 10. Z czym kojarzy Ci się biała koszula?

Zapraszam blogerów do zabawy:) a resztę do odwiedzin nominowanych.

 

1 komentarz:

  1. Beatko milo mi ze odpowiedzialas na moje pytania, marzysz o napisaniu ksiazki? trzymam kciuki i zachecam goraco. mnie tez ksiazka Kominka zmusila do przemyslen i zmian na blogu. pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń