niedziela, 15 września 2013

Początek White Concept Shirt

   Witam wszystkich na mojej, jeszcze przez chwilę białej i nie zapisanej przestrzeni bloga, który jest konceptem naturalnie wynikłym z faktu potrzeby podzielenia się wiedzą posiadaną z innymi, modoczułymi ludźmi.
   Biel to kolor, który stanowi początek. Początek najbardziej szlachetnych tkanin, najpiękniejszych sukni, najbardziej eleganckich męskich koszul. Biel, podobnie jak czerń ma znaczenie metafizyczne, artystyczne, religijne...stąd biały koncept.
   Jestem projektantem mody, zawodowo związanym z modą męską -stąd druga część członu nazwy-shirt-w tym właśnie się specjalizuję. Blog mój będzie dla mnie polem, na którym pragnę podzielić się swoją wiedzą na temat męskiego wizerunku, jego kanonów obowiązujących na różne okazje. Napiszę nieco o dress code, który mężczyzn obowiązuje na różne okazje. Postaram się przybliżyć historię mody męskiej oraz wyrazić swoją opinię na temat projektantów i artystów, których prace mnie zachwycają, i bez których historia mody nie byłaby już tą samą historią. Często mam też przemyślenia związane z life stylem obecnych modoczułych, te myśli też zamierzam przelać a raczej wystukać na łamach tego bloga. Cieszę się, że mogę zaistnieć w tej przestrzeni na własnych warunkach-to zupełnie nowy model niezależności, a tę jako artysta kocham najbardziej :) 
                                           
                                                                                                                                       Beata Rajczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz